OP = OP 👉Wij kopen klein in zodat we veel variatie in items kunnen gaan aanbieden. Er zullen regelmatig nieuwe items bij komen. Zie je iets leuks? Wees er snel bij want OP = ÉCHT OP! Veel shop plezier🥳

Bestellen, Verzenden en Bezorgen

Je kunt bij CooleKidz bestellen met òf zonder klantenaccount. Het aanmaken van een account heeft als voordeel, dat je je gegevens bij een volgende bestelling niet opnieuw hoeft in te voeren en je bestelling terug kan vinden. Het is niet verplicht om een account aan te maken.

Bestellen is heel eenvoudig;

Klik bij het item dat je wilt kopen op het artikel, kies of selecteer de juiste maat en dan ‘toevoegen aan winkelwagen’. Ben je klaar met bestellen, klik dan op de ‘winkelwagen’ bovenaan het scherm en controleer je bestelling. Als alles klopt, klik je op ‘bestellen’. Klik op ‘Naar de kassa”.
Controleer je gegevens of voer ze in. Hier kun je onder andere het bezorgadres nog aanpassen.

Kies de verzendmethode; Verzending met PostNL of afhalen. Kies de door jou gewenste betaalmethode. En voer je eventuele kortingscode in. Klik aan ‘ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’. Klik tot slot op ‘bestellen en betalen’ om je bestelling aan ons te versturen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je bestelling wordt klaargemaakt en verstuurd, zodra de betaling bij ons binnen is. Afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode en het tijdstip van bestellen, (vóór 12.00 uur besteld is vaak de volgende dag al in huis) is dat direct of duurt het enkele werkdagen.

Zodra je betaling door ons is ontvangen worden de door jou bestelde artikelen ingepakt en bij PostNL aangeboden. De Track & Trace code van je pakket ontvang je van ons per e-mail, zodat je de zending kunt volgen.

Iedere (CooleKidz)werkdag worden er pakketten bij PostNL aangeboden, je kunt je pakket dus binnen 1 tot enkele werkdagen verwachten. Over het algemeen geldt: op werkdagen voor 12:00 uur besteld, morgen in huis.

Uitzonderingen hiervoor zijn: sale, acties en/of de start van bepaalde nieuwe collecties / merken.

Mocht het pakket niet afgeleverd kunnen worden op de bezorgdag, dan zal de bezorger de dag erna het pakket nogmaals aanbieden en/of zal het afgeleverd worden bij het dichtst bijzijnde pakket afhaalpunt in jouw omgeving.


Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Helaas kan het gebeuren, dat een pakket tijdens het versturen zoek raakt. Als je je pakket niet hebt gekregen, ondanks dat er een Track & Trace code is verstuurd, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan bij PostNL informeren wat er mis is gegaan.


Verzendkosten
Je betaalt bij CooleKidz de daadwerkelijke kosten die gemaakt worden om het pakket bij jou thuis te kunnen leveren. Dit geldt voor een pakket met een gewicht van maximaal 15 kilo.

Voor NL zijn de verzendkosten €6,95 en voor België €9,95 ander landen in de EU is ook mogelijk tegen de geldende vervoers tarieven van PostNL.


Als een pakket geweigerd wordt of niet bezorgd kan worden;

Mocht de bestelling retour komen, omdat je het pakket geweigerd hebt, of niet bezorgd kon worden, of niet afgehaald is bij een afhaalpunt, dan zullen wij de bestelling annuleren. De retourkosten van €6,95 en €12,50 administratiekosten voor de extra afhandeling die wij ongewild moeten maken voor een pakket zullen wij dan bij jou in rekening brengen.